אימייל מרקטינג

שרותי אימייל מרקטינג

אימייל מרקטינג הוא ערוץ תקשורת מהותי עבור עסקים.

מעמדו של הדואר האלקטרוני בכלל ואימייל מרקטינג בפרט רק הולך ומתחזק עם השנים.

לפי מחקר של Campaign Monitor החזר ההשקעה (ROI) של email marketing הוא 4400% – כל דולר שהושקע הניב 44$ הכנסה. לא רע אה?

אנו מלווים לקוחות בנושא אימייל (email marketing) מרקטינג ועבירוּת (email deliverability).

בין אם הנך עסק קטן שעושה את צעדיו הראשונים באימייל מרקטינג ומתלבט לגבי בחירת כלים ואסטרטגיה שמתאימה לך, או בין אם אתה ארגון גדול שפועל בארץ או בעולם, יש לנו מה להציע כדי לקחת את האימייל מרקטינג שלכם מעבר לתקרת הזכוכית.

בין הנושאים שתוכלו לקבל מאיתנו ליווי לגביהם:

  • ליווי בנושא שיפור עבירות אימיילים (email deliverability).
  • מיפוי פעילות דיוור והפרדת שרתי דיוור לשיפור העבירוּת.
  • אפיון ובחירת מערכות דיוור ואוטומציה שיווקית.
  • הטמעת מערכות דיוור.
  • הגדרות טכניות לאימות דומיינים.
  • איך לבנות ניוזלטר?
  • מה לעשות עם אימיילים שמגיעים לטאב "קידומי מכירות" בג'ימייל?
  • מה צריך לעשות כשעוברים מערכת דיוור?
  • למה מיילים מגיעים לספאם?
  • מה אפשר לעשות כדי שאימיילים לא יגיעו לספאם?
  • איך להגדיר דומיין במערכת דיוור?
  • למה למרות שהגדרתי את הדומיין אימיילים ממשיכים להגיע לספאם?
  • איזה תוכן לבנות כדי לשלב באימייל מרקטינג?
  • איך נכון לחבר טופס לידים באתר למערכת דיוור?
  • איך לבנות ולתחזק רשימות דיוור?
  • האם כדאי לשלוח אימיילים עם IP קבוע?
  • מה ל-DNS ולאימייל מרקטינג?
  • אילו מערכות דיוור מתאימות ל-ecommerce?
  • מה לעשות כדי שמיילים שיווקיים לא יפגעו בפעילות דיוור אחרת?
  • מה ההבדלים בין דיוור B2B לדיוור B2C?
  • אימיילים עסקיים.
  • תוספי פרמיום ל-WordPress.
  • מי אחראי על העבירוּת, מערכת הדיוור או המדוור?
    ועוד ועוד…
עגלת קניות

היי. אני סלע

אני שולח ניוזלטר שבועי עם מאמרים איכותיים בנושאי אימייל מרקטינג, שיווק ודאטה

אני מזמין אותך להצטרף ולקבל גישה לתכנים בלעדיים למנויי הניוזלטר

1639
1640
הרשמה לניוזלטר פופ
Scroll to Top
0