ייעוץ והדרכה


ייעוץ, ליווי והדרכה

ייעוץ ללקוחות בתחומים הבאים:

  • טיוב נתונים – לגופים המעוניינים לטפל בבעיות איכות נתונים, מיזוג נתונים ממקורות שונים, בניית ישות לקוח אחידה ועוד.
  • הסבות נתונים – לגופים לקראת הסבת מערכות מידע, כגון הסבות מערכות CRM ו- ERP.
  • בסיסי נתונים – ליווי בהקמה וניהול של בסיסי נתונים בצד הטכנולוגי והשיווקי.
  • שימור לקוחות – פיתוח תכניות נאמנות לקוחות, מניעת נטישת לקוחות ושיפור השירות ללקוחות.
  • ייעוץ למועדוני לקוחות – משלב ההקמה ועד לתפעול השוטף.
  • ליווי והדרכת מוקדים טלפוניים – הדרכת טלפנים, כתיבה ושיפור של תסריטי שיחה, האזנה לשיחות ומתן משוב ועוד.
  • ליווי והדרכת מנהלי מוקדים – תסריטי שיחה, מודלים לתגמול טלפנים, A/B Testing ועוד.
  • סדנת “סודות הטלמרקטינג” – סדנה מעשית בטכניקות טלמרקטינג אפקטיבי, בליווי דוגמאות, טיפים וסימולציות. מתאימה לטלפנים ומנהלים.
  • ייעוץ טכנולוגי – הקמת מוקדים, הסבת מוקדים מיושנים לטכנולוגיה עדכנית, בחירת ציוד, כלי תוכנה וכיו”ב.
  • ייעוץ בהקמת מוקדים והפעלה של מוקדים מרחוקים ומבוזרים המבוססים על הפעלת מוקדנים מביתם (teleworkers).
 
אפשרויות שיתוף