ייעוץ, ליווי והדרכה
ייעוץ ללקוחות בתחומים הבאים:
- טיוב נתונים – לגופים המעוניינים לטפל בבעיות איכות נתונים, מיזוג נתונים ממקורות שונים, בניית ישות לקוח אחידה ועוד.
- הסבות נתונים – לגופים לקראת הסבת מערכות מידע, כגון הסבות מערכות CRM ו- ERP.
- בסיסי נתונים – ליווי בהקמה וניהול של בסיסי נתונים בצד הטכנולוגי והשיווקי.
- שימור לקוחות – פיתוח תכניות נאמנות לקוחות, מניעת נטישת לקוחות ושיפור השירות ללקוחות.
- ייעוץ למועדוני לקוחות – משלב ההקמה ועד לתפעול השוטף.
- ליווי והדרכת מוקדים טלפוניים – הדרכת טלפנים, כתיבה ושיפור של תסריטי שיחה, האזנה לשיחות ומתן משוב ועוד.
- ליווי והדרכת מנהלי מוקדים – תסריטי שיחה, מודלים לתגמול טלפנים, A/B Testing ועוד.
- סדנת “סודות הטלמרקטינג" – סדנה מעשית בטכניקות טלמרקטינג אפקטיבי, בליווי דוגמאות, טיפים וסימולציות. מתאימה לטלפנים ומנהלים.
- ייעוץ טכנולוגי – הקמת מוקדים, הסבת מוקדים מיושנים לטכנולוגיה עדכנית, בחירת ציוד, כלי תוכנה וכיו”ב.
- ייעוץ בהקמת מוקדים והפעלה של מוקדים מרחוקים ומבוזרים המבוססים על הפעלת מוקדנים מביתם (teleworkers).