ייעוץ והדרכה


ייעוץ, ליווי והדרכה

ייעוץ ללקוחות בתחומים הבאים:

  • טיוב נתונים – לגופים המעוניינים לטפל בבעיות איכות נתונים, מיזוג נתונים ממקורות שונים, בניית ישות לקוח אחידה ועוד.
  • הסבות נתונים – לגופים לקראת הסבת מערכות מידע, כגון הסבות מערכות CRM ו- ERP.
  • בסיסי נתונים – ליווי בהקמה וניהול של בסיסי נתונים בצד הטכנולוגי והשיווקי.
  • שימור לקוחות – פיתוח תכניות נאמנות לקוחות, מניעת נטישת לקוחות ושיפור השירות ללקוחות.
  • ייעוץ למועדוני לקוחות – משלב ההקמה ועד לתפעול השוטף.
  • ליווי והדרכת מוקדים טלפוניים – הדרכת טלפנים, כתיבה ושיפור של תסריטי שיחה, האזנה לשיחות ומתן משוב ועוד.
  • ליווי והדרכת מנהלי מוקדים – תסריטי שיחה, מודלים לתגמול טלפנים, A/B Testing ועוד.
  • סדנת “סודות הטלמרקטינג" – סדנה מעשית בטכניקות טלמרקטינג אפקטיבי, בליווי דוגמאות, טיפים וסימולציות. מתאימה לטלפנים ומנהלים.
  • ייעוץ טכנולוגי – הקמת מוקדים, הסבת מוקדים מיושנים לטכנולוגיה עדכנית, בחירת ציוד, כלי תוכנה וכיו”ב.
  • ייעוץ בהקמת מוקדים והפעלה של מוקדים מרחוקים ומבוזרים המבוססים על הפעלת מוקדנים מביתם (teleworkers).
 
אפשרויות שיתוף

היי. אני סלע

אני שולח ניוזלטר שבועי עם מאמרים איכותיים בנושא שיווק, אימייל מרקטינג ודאטה
 
אני מזמין אותך להצטרף למאות אנשים שכבר מקבלים את הניוזלטר