בלוג


שימור לקוחות על ידי הקשבה לנתונים

הסיבה העיקרית בגללה לקוחות עוזבים את הארגון, היא שירות לקוחות לוקה בחסר. לאו דווקא כתוצאה מאיכות הנציגים, אלא בגלל שמסע הלקוח (customer journey) הוא מסע ייסורי הלקוח, הנובע מבעיות שירות.

כלל אצבע – רכישת לקוח חדש תעלה לארגון פי 6-10 ובמגזרים מסוימים אפילו פי 20 ואף יותר לעומת שימור לקוח קיים. למרות הצידוק הכלכלי המשמעותי נראה שארגונים לא עושים מספיק כדי לשמור על הלקוחות שלהם, אותם לקוחות שאנשי המכירות עבדו כל כך קשה כדי להשיג….

 

>
1
2
3
<
 
אפשרויות שיתוף